Illamående

          Publicerad 2008-04-07, 15:57:20 / ♥ Balen 2008

Nu när jag läste mitt förra inlägg så kollar jag på tiden då jag skrev det och ser att det står 01.20. Nog förstår jag att min kropp säger ifrån, den orkar inte längre.
Är vaken till tre, fyra sover till sju då jag måste upp. Går skola och kommer hem, sover någon timme och sedan upp igen för att vara vaken halva natten.
Det är så sjukt jobbigt för jag har kommit in i något system som jag har sådana problem att ta mig ur. Hjälplös eftersom att jag vet att det inte fungerar så i längden, precis som kroppen visade imorse.

Det känns som om att min hörsel är nedsatt, allt är så tyst. Hör mig själv andas (hatar sånt, obehagligt), huvudet snurrar och så är jag konstant illamående. Kul start på veckan!
Mamma förstod direkt att det är för att jag inte sover så bra. Men vilken frisk människa beslutar att gå ut och gå vid tolv-halv ett?
Har alltid så mycket annat att göra från att jag kommer hem till typ elva att det är då jag tar mig tid att göra allt som jag tvingar mig själv till att göra. Som att gå ut och gå, ska göra det varje dag minst en gång per dag tills det blir varmare och man kan springa runt sjön istället. Har jag missat att gå ut och gå någon gång så får jag dåligt samvete. Då har jag inte hunnit allt jag ska hinna!

Dock känns det verkligen mindre stressigt nu då jag har fixat det mesta till framtiden, allt som händer nu:

  • balklänning
  • studentklänning
  • skor till studenten
  • tid för uppsättning
  • tid för permanent

Det enda jag har kvar att göra är
  • skor till bal
  • tid för starten av balen
sen tror jag inte att det är något mer.

Ringde imorse, kunde ändå inte somna om, så då ringde jag till frisören och bokade tid för allting. Så nu är det färdigt, känns super, väldigt avstressande.

yeye, nu har jag babblat färdigt. Ska gå till min säng igen och vänta tills mitt huvud slutar att snurra!
pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0