Lita aldrig på teknik

          Publicerad 2008-04-09, 00:47:38 / ♥ Böcker & Film
Så fort man har gjort färdigt ett arbete så ska man spara och skriva ut. annars så skiter sig allt och sen har du inget kvar. Just det hände mig nyss. På bärbara datorn var allt kolsvart, hur kul är det då man har redovisningen på den datorn! :/
Har iaf snabbt dragit ihop lite nu och skrivit ut så nu hoppas jag att det ska gå bra imorgon.

Så nu ska jag sova :) Godnatt folket. Ska lägga mig i en nybäddad och vädrad säng. kommer bli super! :)

pusshej!

image30
Nora Roberts, hon är grym på att skriva böcker! Tack vare henne som jag har bestämt mig att besöka Irland inom en snar framtid! :)

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Lisa säger:
    2008-04-09 | 10:21:13

Haha, vad kul! Du har inte gjort den sen vi gick ut eller? :) Vi har våran bal den 27:e Maj.

Mja, det blir lite svårt eftersom att han bor så långt bort :P Inte direkt så att man flyger från kalifornien till umeå sådär över helgen bara :P Annars hade jag ju gjort det såklart :)

Oh, vad kul! Shopping eller? :)

Dutt säger:
    2008-04-09 | 13:25:44

Jag vill följa :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0