Panik dock härlig dag :)

          Publicerad 2008-04-28, 19:10:57 / ♥ Balen 2008
Pratade ut med Jani om idrotten och nu känns allt mer än bra. Han är så lättsam, bättre lärare får man leta efter.

Fick ett bra sms ikväll. Tror iaf att det var bra, blev glad iaf.

Ikväll ska balen bli betalad plus att religionen är helt färdig. Hmm, Jehovas vittnen, intressant, I say!

Ringde frisören angående ombokning av tid för min korkskruvspermanent, hon hade ingen tid, absolut ingen annan tid. Det sög lite så det blev till att ränna runt på byn i Vilhelmina för att hitta någon annan. Någon folk har pratat gott om, finns gott om folk som inte är bra tydligen.
Den första jag gick till var någon salong bredvid gläntan, inte hårfixarna. Hon skulle vara mammaledig (varför är alla frisörer mamma eller ska bli mamma???)
Så då gick jag till Marias klipp (hört väldigt bra om henne) och hon hade tid. Så den

23 Maj, 11.00

kommer jag att sitta i en och samma stol i ca fem timmar för att bli pudel. Bra att jag har helgen på mig att låta det sätta sig så behöver jag inte vara bland folk och se ut som skröder. yeye, men nu är det fixat. Var ändå tvungen att få ut min panik lite :) nu känns det mycket bättre.

Så jobbigt så jag är på bra humör medan resten av familjen är på dåligt. Lite trist ändå :P

Följde Emma och köpte en mp3, verkade vara toppen. Minns dock inte vad den hette men blev sugen jag också. Visste ni att det tar ca 10 min för henne att öppna en förpackning? Det var lite roligt, gösse vad hon kämpa! ;) Sötnöt!
Hon åker snart utomlands och lämnar mig till mitt öde i en vecka, lite elakt tycker jag. Dock tycker jag det är bra att hon unnar sig lite sol och semester. Den tjejen förtjänar allt bra i denna värld!

Ska nog ut snart med beemern! med kb, får se om han är pepp eller inte, har ju Timbaland i bilen så ;) nog borde han vara på :P

Förlåt för ett långt meddelande, är bara på så otroligt bra humör och för att inte kbs öron ska blöda så kanske jag borde prata av mig lite nu.

hmm, är det något mer? Tror tusan inte det :) det var nog allt, annars återkommer jag väl.

Hade bäst alla!!!

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


a säger:
    2008-04-28 | 19:39:16

Vi måste fara ut och ränn på byn någon kväll ;) haha

Emma säger:
    2008-04-28 | 20:37:09

Men gullefjun :) Man blir ju nästan rörd! Hur ska jag klara mig utan dig så pass länge? Evigheter! Från ikväll tills på torsdag! :O Ojoj, abstinens? ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0