En vovve att förgylla mitt liv

          Publicerad 2008-08-08, 20:04:04 / ♥ Dagbok
Efter att ha kollat igenom lite videor på Stina-lee:s sida igen så såg jag ju alla söta videor på hennes hundar. Just chihuahuor tycker jag väl inte om så mycket men funderar på en york shire terrier, de är underbara :) Vem smälter inte när de ser denna;








Dom har en sån personlighet att det inte är sant och att mysa med denna dagarna då man är själv skulle inte jag klaga över. Efter att Siri dog så känns det som om att något dog här hemma också, det blev så tomt. Hon var verkligen unik och det känns inte som om att vi någonsin kan skaffa en hund som har samma karisma som hon hade men någon som kanske kan bli del av familjen ändå. Saknar att höra tassarna på golvet. Herregud, att en hund kan göra ett sådant intryck och ha en sådan inverkan på människor men Siri var inte bara en hund, hon var verkligen en av oss, hon var en Jonsson!




Och ni som tror att dom är för små för att ta sig ner för trappen själv har fel, detta är en valp och ni ser att det går hur bra som helst, dock kan det ta lite tid men ;)


pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0