...

          Publicerad 2008-08-03, 23:32:55 / ♥ Dagbok
Inte på humör för att skriva egentligen, vill egentligen inte ha att göra med människor i övrigt. De enda som jag pratar med och visar mig för är min familj och underbaringen.
Var på ok idag och inte ens dit kunde jag fara utan att ha klumpen i magen och börja gråta. Vem fan gråter på ok? Så är det iaf.
Nu har det gått två dagar, imorgon ska jag ner på sjukan och se vad som egentligen hänt och på tisdag åker jag bort, bort från alla blickar som dömmer utan att ens veta ett skit. Jag hade aldrig klarat denna helg om jag inte hade haft en sådan underbar familj och S, mina änglar!
Jag har fått en andra chans till att leva, jag hade lika gärna kunnat vara i himlen nu, så jag ska verkligen ta vara på livet nu. Som min släkt ha sagt, mormor var med mig i fredags, jag kände henne!

Ta vara på era liv, saker och ting går fortare än vad ni tror!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-08-04 | 10:44:59

Vad har hänt gumman? :S


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0