Fredag

          Publicerad 2008-08-29, 13:38:45 / ♥ Dagbok
Helg :D inte för att det känns någon skillnad då jag bara har jobbat i en dag denna vecka, men men. Nästa vecka tror jag det blir fulla veckan? minns inte riktigt, har fått schema men orkar inte kolla.
Imorgon är det lördag, middag med vänner som man inte träffat på riktigt på väldigt länge och sen blir det feeest!

Varit till Hoting idag en sväng och hämtat en packning till bilen så att den kan börja användas snart. Tur man har S, så man slipper skicka in bilen. Dock är det ju lite synd om han då han måste skruva men det var han själv som tog på sig det. Innan jag åkte hem så åkte jag till farmor. Har inte hälsat på henne på väldigt länge, det blir aldrig av riktigt.

Måste hinna platta mitt hår idag till imorgon, känns drygt. Meeeen, det är mindre än två veckor kvar tills jag blir RAK igen :D vilken lättnad, kommer jag inte behöva bry mig varje morgon utan det är bara att kliva upp, borsta igenom och sedan är man färdig. Lite jobbigt då man först måste blöta håret, hälla i massa hårgrejs och försöka ge lockarna stadga, sedan försöka fixa frisyren på något vänster innan man ens kan gå ut. PLUS att jag har fått utväxt, det vill säga att det är spikrakt mitt på huvudet och sedan blir det dölockigt längre ner.
Det kommer nog ta ett BRA tag innan jag permanentar mig igen och om jag gör det igen så ska det vara gigantiska spolar som används.

yeye, ska ner på affärn, måste köpa en tandborste plus en tidning. Håller på dö av uttråkning! Dock har jag blivit duktig på att inte sova bort hela dagarna då jag är ledig :D

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2008-09-01 | 18:15:46

Såg dig på posten imorse när jag åkte buss :) Hur går det att jobba? Puss

Andrea säger:
    2008-09-03 | 19:57:21

Men vad härligt :) Jo, det är väl rätt så bra egentligen, men det hände nåt tråkigt nu i eftermiddag :( men life goes on! Puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0