Just dance

          Publicerad 2008-08-11, 00:06:30 / ♥ Böcker & Film
Mycket låtar som handlar om dansa som jag lyssnar på i dagens läge.

Har nyss sett fun with Dick and Jane och måste säga att den var ganska bra. Den var skruvad dock :P men det är väl sånt man gillar tydligen. Såg ju Saw 4 och den var superbra hur nu det kan komma sig. Är väl mest för att man sitter och tänker ut vem som är gärningsmannen :) sen hade man ju bra sällskap också, kanske det gör sitt i det hela.

Ska iaf gå och lägga mi snart, för jag tror, är ganska så säker att jag har möte imorgon på abf, klockan 11 säger magkänslan. Men jag ska ringa ner, sen om det verkligen stämmer :S har inte skrivit upp det någonstans. Sen är det bara en ledig dag kvar sen börjar jag jobba :) känns både bra och dåligt, har ju åtminstone ett jobb, så kanske man ska tänka.

 nu ringer s :)

pusshej

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0