Nyvaken och halvförsovit

          Publicerad 2008-08-09, 12:17:31 / ♥ Dagbok
Nyss vaknat, det blev ganska sent igår. Hjälpte S som hade varit med om lite grejer igår till sent så han sov här istället för att fara hem. Tur det på ett vis, såg klart filmen med han men sen somnade vi och vaknade nyss. Skulle egentligen upp vid elva eftersom att han har någonstans att vara nu. Det var jag som var hjälten i det hela ;) det var jag som vaknade och jisses vilken panik han fick, stackarn.

Så nu sitter jag här själv, trist. Tänker iaf lägga mig i sängen och mysa lite till. Orkar inte kliva upp riktigt än ;P återkommer lite senare idag :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0