Problem med era naglar som jag har?

          Publicerad 2008-08-08, 22:20:40 / ♥ Shopping
Jag har så otroligt svaga naglar och knappt något fungerar för att de ska hålla. Har därför köpt något annat nu och hoppas på att det ska fungera;

... nagelförstärkare från HM om jag inte minna fel, för ca 100 kr.

Ska försöka lägga på ett lager nu varje dag i två veckor som man ska och se om det hjälper, lägger väl ut lite bilder om man kan se någon framgång så att jag också kan få fina naglar.


Jaja, ska väl gå och se vad jag kan hitta på en fredagskväll som denna då det inte finns så mycket att göra :/ något kommer jag väl på. Ha en bra kväll!

 ....

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0