Smakliv på livet?!

          Publicerad 2008-08-23, 16:26:24 / ♥ Dagbok
Jo, min svenska är superbra idag :P haha

Idag är det dansgala i vilhelmina, minns ju hur det kändes första gången, första dansgalan, man hade itne mycket att dricka och det kändes mest nervöst, vilka skulle man träffa, skulle man få några vänner. Det var iaf första gången som jag och Emma verkligen klickade och det är bland den bästa dagen i mitt liv, annars hade jag inte haft en vän som henne idag.
Even an angel can end up falling
Don't you cry, because you're crawling
Start again, it's a beautiful morning
For satellites
Even an angel can end up falling
Don't you cry, because you're crawling
Start again, it's a beautiful morning
For satellites
Eller hur Emma!? ;)

Ja, kanske åker dit och kör, men jag vet inte. Vet inte om jag orkar. Inte många som man "känn" som ska dit av vad jag vet.
Kanske taggar inför nästa helg istället :) det ska bli så ofantligt kul ;) Sara kommer vara där och förhoppningsvis Emma,
men hon gör ju som hon vill, men du ska veta att jag kommer sakna dig om du inte kommer.

Dansgalan känns inte alls lika kul, bbqn känns roligare på något vis, vet inte varför, men så är det.

Jaja, ska åka och tanka bilen, även om det inte behövs. Hoppas alla får en bra lördagskväll :)

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-08-24 | 12:34:33

Satellite <3 De är en låt som ständigt kommer finnas på min dator!

E säger:
    2008-08-24 | 15:09:57

Jag hade kul :]


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0