Stress

          Publicerad 2008-08-12, 18:59:11 / ♥ Dagbok
Måste hämta mamma, har bilen (tyvärr) eftersom att vi var tvungen att köpa presenter. Min morbror som fyller år idag, så vi ska väl dit snart.

Hinner inte skriva så mycket mer nu, ska ta en jobbig tur med bil till hotellet. Lär ju iofs måsta vänta på mamma ett bra tag för även om hon ringer och säger att jag ska hämta så brukar hon inte vara färdig. ELLER så kan det vara så att hon faktiskt är färdig och kommer bli sur för att jag trodde att det var ett sådant ögonblick då hon egentligen inte är det. Krångligt? :S ni fattar nog :P

JAja, ska dra mig vidare. Förlåt om det blev nå slarvfel.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0