Tisdag redan?

          Publicerad 2008-08-12, 01:16:44 / ♥ Dagbok
För det är det ju. Kom nyss hem efter att ha fått det trevliga nöjet att umgås med Vicky idag. Vi pratade i timmar, drack te, åt godis, glass och såg film. Konstig film, om jag minns rätt så var titeln på svenska "säg det inte till någon", har någon sett den filmen? I så fall, vad tycker ni?

Själv tycker jag att den var skruvad och om ni alltid brukar råka ut för att se på film med någon som oftast somnar innan slutet har kommit så ska ni se denna film. Man kan inte somna, går bara inte, det händer saker hela tiden och man måste hålla reda på så otroligt mycket. Den var jättekrånglig och mycket oväntade grejer som hände, kanske därför den var så bra.

Nu ska jag iaf sova, sista lediga dagen innan jobbet börjar. Så den dagen tänker jag ta vara på till varje pris. Jag och Vicky har redan bestämt att vi ska se film igen redan på fredag. Känns bra att träffa annat folk och att få berätta för Vicky och prata med henne, få en tröstande kram och förstående ord var nog det bästa jag kunde få idag. Är så glad över ni som förstår.
Emma, du vet att du betyder världen för mig, jag skulle aldrig har klarat mig utan dig. Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra men jag är glad att det finns telefoner som gör så att man kan prata med varandra oavsett avstånd så att jag fick berätta allt. Jag älskar dig vännen! Puss!

Ja, sängen var det.

Pussgodnatt folket!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Vicky säger:
    2008-08-12 | 02:07:26

Tack för en helmys kväll vännen!

Emma säger:
    2008-08-12 | 09:15:28

Jag älskar dig med.! Puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0