Vilket nöje, eller hur? :P

          Publicerad 2008-08-08, 02:25:50 / ♥ Dagbok
Har inte gått och lagt mig än som ni ser. Har suttit och kollat på varenda en av Stina-lee:s videobloggar ;P haha. Jaa, fråga mig inte varför, dock tycker jag om hennes blogg sen inspirerar hon mig med hennes dagens outfit. Åh, det var så kul att shoppa dessa dagar, jag har aldrig någonsin hittat så mycket som jag gjorde.
Tre koftor, en huvtröja, fyra t-shirts, ett linne, två scarfs, tre par byxor (och jag som aldrig brukar hitta byxor.), ett par skor, en massa andra skönhetsprodukter plus min parfym som jag så länge ha velat ha; Paris Hilton - Can Can.

Älskar ena av mina lee-jeans, så härliga och snygga, ljusa dessutom vilket inte är vanligt för mig. Sen blev det ett par mörkare lee och ett par miss sixty. Love love love!

Jaa, men kanske man ska dra sig mot sängen? Börjar bli trött. Måste dricka något, är så törstig :S Ja, då hade jag nog inget mer att säga för stunden.

pussgodnatt!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-08-08 | 13:09:11

Hoppas du ringer snart!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0