Klagomål hit och dit :P

          Publicerad 2008-12-19, 23:10:26 / ♥ Dagbok
Ska skriva oftare. I väntan på julen, den är ju faktiskt snart här och jag har inte fixat alla julklappar än :/ och inte har jag någon julkänsla än fast jag har suttit och kollat igenom några gamla julkalenderar på youtube. Men det kommer väl då granen kommer upp, hoppas då det iaf.
Denna kväll bestod inte av mycket kan jag tala om. Blir en tripp till Vilhelmina, sen hämta mor för hon partajar :P för en gångs skull på typ 20 år. Glad att hon kan koppla av och ha kul som folk annars har mycket oftare än hon. Tänk er, hon har jobbat på nästan alla (förmodligen alla, har inte så stor koll på det) högtider som firas av alla andra.

Ska gå in på recept.nu och leta reda på några recept som man kan baka till veckan. Måste baka, det är ju som sagt snart jul :D Jag vet en julklapp, inte för att jag har kollat med flit utan för att det ramlade ut ett stooort paket som var mjukt och fjäderlätt. DUNTÄCKEN ;) hihi. Kan ju vem som helst lista ut och det gjorde jag inte med flit som sagt (hör du det mamma)
Inte minst alla födelsedagar i familjen/släkten, nyår, utvecklingssamtal, semestrar osv osv. Jag är så stolt över min mamma och är så glad över att hon äntligen får vila. Är så glad över att jag äntligen får tillbaka mamma.

mama

Dålig bild men det är mamma iaf :) <3



Livet är då fan inte lätt säger jag bara. Inse hur mycket orättvisor det finns och jag börjar bli så less på det. Det är bara att ge igen med samma medicin, I say. För att få folk att förstå, då de inte inser något och är för blind för att ens försöka så är det bara att försöka tvinga dem att förstå. Det är just vad jag gör.
Här är krusas det inget.



Nej, tydligen hade jag lite att skriva om :P men det räcker för denna gång. Lite småtråkigt tjaffs som inte intresserar någon men nu har jag fyllt bloggen liten iaf :P

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0