Länge sen sist!

          Publicerad 2008-12-12, 15:37:48 / ♥ Dagbok
Och återigen har jag typ samma rubriker. Har ingen ork till att hitta på rubriker plus att den stämmer ju alla gånger jag skriver ;)

Iaf, så står det mycket på schemat ikväll, Julia kommer ner, jobb på hotellet och det kommer bli lite stressigt. Ska försöka att vara julig :P Julia också, hon ska hjälpa till hon med ;)

Har verkligen ingenting att skriva så förstår inte riktigt varför jag ska skriva så ofta då det bara blir skit :P men men!

Kanske hörs inom en snar framtid, beror på vad som händer :P

Puss
hej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Nadja säger:
    2008-12-12 | 17:06:16

Tack så hemskt mycket:) Visst har du börjat jobba på Konsum nu? Tycker jag har sett dig nån gång när jag varit in:)

Nadja säger:
    2008-12-14 | 10:25:06

Det går bara fint...fast tiden har nog aldrig gått så fort som när man fått barn, dagarna bara rusar iväg:)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0