19 år och bara en vecka kvar på sjukan

          Publicerad 2008-07-25, 07:03:32 / ♥ Dagbok
Igår blev jag 19 år, känns ingen skillnad förutom att jag fick en plattång så nu sitter jag här med rakt hår och jag ska säga er att guuuuuu så skönt det är. inte behöva bry sig då man kliver upp på morgonen. Dock har jag knappt uppklippt så det ser lite konstigt ut och jag kan inte klippa heller för jag vet ju inte hur det kommer se ut när jag har blött håret och lockarna är tillbaka.
Tror faktiskt, tyvärr, att jag måste beställa tid hos frisören för en rakpermanentning. Tråkigt nog, varför är det så lätt att bli less? för direkt då jag har rakt lär jag ju ska vilja ha lockar igen ;/

I onsdags så åkte jag båt och åt mysmat på en strand. Deni! Det är mys det, sen låg jag faktiskt i ett tält och pratade om allt och ingenting. Onsdagen var lätt den mest värda dagen på länge för det var även den dagen stereon blev fixad. TACK B.A!

Bara en vecka kvar på sjukan också och jag längtar som bara den. Sista dagen kommer kännas som en dröm. Sen är jag ledig (hoppas jag) till den 13 då jobbar jag en vecka sen ledig igen till den första september. Ingen sommar har någonsin gått så fort som denna, snart är det september :O jisses, och jag vet inte ens vad jag vill med mitt liv än.

just nu vet jag att jag vill sova någon timme innan jag far på hotellet och jobbar några timmar. Så är det :) pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Ida säger:
    2008-07-26 | 00:18:01

Åh, jag ska beställa de andra två imorgon har jag tänkt :) älskar pocket, de är bra på alla sätt och vis. Ojoj, de är verkligen spännande. Var de de du läste på bussen en gång till eller var de ifrån skolan, du pratade om en bok då minns jag. Älskar hennes böcker iallafall. Håller på att läsa en annan nu också, som handlar om något helt annat. Fick du en bra födelsedag?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0