Finfint

          Publicerad 2008-07-05, 21:35:14 / ♥ Dagbok
Myggor biter mig överallt utan att jag ens känner/vet om det. Jävla mygg. Jag hör inte hemma här i Norrland, inte då man sväller upp som en bulle bara av att en mygga får för sig att jag ska vara god att suga lite på. Tog på mig några gamla örhängen också, vilket mina öron (eller snarare hålen i mina öron) verkligen inte tyckte om :S Så nu kliar det på mina öron också. Tusan I say! Får byta till äkta om jag ska ha några.

Städat rummet, nu blev det jävligt bra. Så otroligt, otroligt bra. Nu går det att gå där faktiskt. Dock inte bäddat sängen än men det hinns. Mitt rum ser ut alltid ut som ett bombnedslag men när jag väl börjar städa så städar jag från golv till tak, riktig redig städning. Vilket är super, då gör det inte så mycket att det ser ut som hell ett tag.

Ska försöka göra någon sorts "smyckesträd" själv. Får se hur det går :S Känns så onödigt att köpa om man lika gärna kan göra själv med tanke på att jag inte bryr mig så mycket om jag har en eller inte. Dock måste man ha energi för det och det har jag inte för tillfället :)

Jobbar morgon imorgon, ska slänga ut frukosten vilket alltid är lika roligt (inte). Men det är pengar och ob dessutom ;) Det säger man aldrig nej till. Måndag blir min första självständiga dag, vilket känns väldigt jobbigt. Men det ska väl gå bra. Kommer bli stressigt de sista två veckorna, så dessa ska nog gå bra :)

det var nog allt :P

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0