Home sweet home, underbara säng, här kommer jag!

          Publicerad 2008-07-22, 08:11:40 / ♥ Dagbok
Somnade vid två tror jag. Inte bra med tanke på att jag klev upp typ kvart i fem. Så trött är jag, tänkte sova till halv elva sen drar jag vidare på nästa jobb. Måste sova bättre inatt.

Dock blir det sola lite ikväll, ska bli skönt :) sen har man bra sällskap också ;) hinner man inte sola i solen så får man bättra på lite med fejksol. Bara en kvart eller så, det behövs inget mer, ligger ute en halvtimme i riktiga solen och jag får faktiskt färg. Så det sätt för mig att bli brun är att måsta "försola" lite solarium.

Nej, sängen var det! pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


mingla säger:
    2008-07-22 | 08:21:00

får jag fråga dig en sak :) ?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0