Jobb, jobb, jobb och åter jobb

          Publicerad 2008-07-26, 10:38:47 / ♥ Dagbok
SKA sluta om en halvtimma, det har jag bestämt. Då ska jag ut ocg åka båt till en underbar strand med en underbar familj och en underbar pojk! Så det så!

Ska bli brun som en pepparkaka också ;) vet dock inte vilken bikini jag ska ta för tydligen så blir min gula genomskinlig, typiskt med ljusa färger. Får ta min andra då. Lite synd då jag tycker om den gula så mycket, får väl sy fast lite mer tyg på baksidan eller något.

nej, ska ta det sista nu sen åker jag hem och packar för en underbar dag i solen.


pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Ida säger:
    2008-07-26 | 16:00:28

ja, men du måste det :) de är så bra.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0