Juli

          Publicerad 2008-07-16, 20:48:47 / ♥ Dagbok
och snart är det augusti. Dock längtar jag som tusan, för då har jag några ledig veckor (halvt iaf) plus att jag slipper jobbet på sjukan för roligt är det ju inte precis :S

Snart är det vinter också, kommer gå väldigt fort :S snart kör man skoter i borga igen :) vill ha en egen, får se hur det blir med den saken, kanske kan gå ihop med mor om att köpa en lite bättre leksak än gamskrutten hon har. Det är rolig att köra men fan inte så det blir för slaskigt. Då går den knappt upp för backarna och detta ska vara en undermaskin som alla andra gammskotrar, går i alla väder och situationer. pyttsan!

Är så trött men har dock inte somnat något idag som tur är. Har faktiskt haft en riktigt mysig kväll, lugnt och skönt. Syster har sovit, mamma jobbar och pappa är ute med husvagnen i Angsjön eller vad tusan det hette :S så jag har suttit själv och myst i min ensamhet :) sådana tillfällen behövs också.

Ska ut en sväng nu sen blir det mys i sängen resten av kvällen. Lider lite med dig Emma som ska jobba inatt och även kliva upp imorgon :S Lycka till, puss på snoken!

Nope, ska gå, pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-07-17 | 16:22:32

"puss på snoken" :) det behövdes ska jag tala om. Men jag slapp ju köra imorse så de var ju tur :) Men du, är du ledig.. Nej läste det bättre trodde det stod att du var ledig på lördag ;/ säg till om ni kommer hit någon gumman! Puss gullefjun


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0