Onsdag, snart helg :)

          Publicerad 2008-07-30, 16:22:33 / ♥ Shopping
Två dagar kvar av arbete på sjukan. Hade jag inte haft jobb efter detta så hade jag nog inte längtat som jag gör. Blev ingen solning idag, var för trött plus att man kanske ska låta kroppen få vila.
Köpte iaf lite sololja idag så imorgon ska det stekas, rejält! Om det nu är bra väder? Måste kolla upp det.

Väntar på att Vicky ska höra av sig, vi ska äta glass och prata. Funderar på om man ska hinna in på handelsbanken imorgon och träffa Emma, det var länge sedan, kanske planera något på riktigt. Nöjer mig inte med att träffas bara någon lite sväng då och då :S Vi borde ta Sara mer på allvar och verkligen hitta på något, för jag saknar folk.

Köpte även två parfymer idag, oh my lord. Min syster har fått mig att älska Naomi Campbell;





Luktar gudomligt gott. Är väldigt tacksam för den nya affären "Fräck och fin". Mycket bra produkter som man annars aldrig hittar här.

Nej, nu ska jag gå, måste tvätta av mig lite, det är så varmt :S vänta på att Vicky hör av sig :)

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Ida säger:
    2008-07-30 | 17:05:54

Jag har också tänkt köpa parfym där :D de är superkul att hon öppnat den där affären, hoppas bara allt går runt så hon kan behålla den läänge :)

Emma säger:
    2008-07-31 | 09:44:46

Jag är i åsele på hb nu ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0