Promenad i solen

          Publicerad 2008-07-01, 21:31:21 / ♥ Dagbok
Det är så mysigt då solen håller på att gå ner och man är ute och går. Ska ta mig en promenad med min syster sen tror jag att jag ska springa en sväng efter det. Har inte tagit mig ut och sprungit på två dagar. Har ju bara legat och sovit ;) Kommer vara helt utslut efter att ha jobbat en hel dag (på mina dubbla jobb), promenad och en liten löptur. Hoppas iaf att jag deckar i sängen och somnar direkt.

Upp klockan kvart över sex imorgon, det är dock inte så farligt plus att jag får ta bmwn imorgon :) behöver jag inte oroa mig för att ta mig till och från jobbet snabbt så att det inte tar så mycket av min lunch och så att jag snabbt hinner till andra jobbet efter att jag slutat vid.
Malin har varit väldigt snäll och kört mig dit jag ska äta varje lunch. Sen har ju mamma varit snäll och låtit mig ta bilen.

Tror att efter att jag har tjänat ihop lite pengar så ska jag unna mig en bil ;) dock inte en bmw, inte än. Blir för dyr att laga. Om inte någon annan vill ställa upp då något går sönder gratis? ;) någon?
Pappa har btw beställt nya däck till bmwn också, kommer inte se likadan ut ;/ kommer sakna däcken på något vis. Även om dom drog och jävlades med mig så ser dom bra ut på bilen.

Oj, hittat min inspriration igen kanske? :P

yeye, ser fram emot morgondagen som kommer att innebära mer pengar till mitt konto! Är det inte härligt att få jobba ihop pengar?! :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0