Snott

          Publicerad 2008-07-08, 22:08:32 / ♥ Utmanad/Frågor!
Har snott en grej från Maddes; blogg www.nusseliten.blogg.se


Vart är du någonstans? Hemma
Favorit sås? Vitlökssås, dock luktar det så hemskt så det är inte ofta man äter det :P
Vad gjorde du på toaletten senast? Duschade
Rimma på topp! kopp eller snopp? Ursäkta franskan
Äter du smörpopcorn eller vanliga? smörpopcorn
Estrella eller OLW? Same shit!
Dansar du framför spegeln innan du ska gå ut? Nope, inte det
Har du någon gång sett ett helt avsnitt av "Sjunde Himlen"? Jo, det är precis då jag brukar äta så :P
Vilken är din bästa raggningsreplik? Vad tråkig jag är, har ingen :S Men, "Du måste vara trött, för du har sprungit runt i mina tankar hela dagen."
Ris eller nudlar? Ris är göttmos
Hockeyspelare eller fotbollsspelare? Fotbollsspelare
Ringa eller smsa? Beror på vad jag vill
Har du någon gång sett ett kort på dig själv och tänkt att "fan vad jag är snygg!"? Nja, händer väldigt sällan.
Lussebullar eller pepparkakor? Lussebullar, less på pepparkakor.
Hårda eller mjuka paket? Både och är bra :)
Vad ser du om du tittar åt vänster? min syster? :P
Utanför närmsta fönster då? Träd
Vad heter/hette din morfar i andranamn? Andre tror jag :S eller var det kanske min bror :S
Vem var din idol när du var 12 år? Momma
Rosor eller liljor? Rosor
Har du en smyglunar? Hata lunar.
Vad är det för färg på dina underkläder? Gröna/vit randiga :S sexigt ;) jag vet! :P
Snackar du mycket skit? Skit och skit, hinner aldrig med i svängarna :S det händer för mycket
Har du någon gång ätit en snorkuse? Nope :S
Vem tycker du är snyggast i Spice Girls? Mel C! Hon var min idol :P Jag ville ha hennes tatuering
Har du någon gång varit attraherad av någon i din klass/på ditt jobb? Mjo, faktiskt
Kan du fortsättningen på den här låttexten "800 gra-ader....." ? : "Du kan lita på mig, du kan lita på mig!"
Brukar du ta en återställare?: Nej :S
Vill du ha barn snart? Nja, men innan jag har fyllt 25 iaf :S
Vad ska dina barn heta? Ingen aning :S Vet bara att min syster ska döpa sin son till Lunne?
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma, om jobb. Usch
Vem sms:ade du med senast då? Sammy
Vad ska du göra om du vann 75 kronor på en trisslott? Köpa fler kanske :S
Tycker du om barn? Ja, bässar är gulliga!
Vilken låt laddade du hem senast? Syster som har det jobbet
Läser du sexspalten i Aftonbladet? Nej, läser aldrig aftonbladet typ, bara seriedelen, struntar i resten.
Prenumererat på OKEJ eller KP? Nej
Blivit avkastad av en häst? Nej
Brutit armen? Nej
Slagit någon medvetet? Nej
Skämt ut dig för din chef? Nej
Pratat i mobil under en biofilm? Nej
Fått sparken? Nej
Har du utövat sporten curling? Kan ju inte finnas någon mer tråkig sport? :P
Vem skulle du helst dejta, Tomas Brolin eller Dr Alban? Brolin
Rutit eller randigt? Randigt
Har du vaknat upp med någon som du inte vet vem det är? Nej
Vad har din bästa kompis för färg på tandborsten? Borde jag veta? :S Kollar inte så mycket på tandborstar
Kort eller lång? Koooooort
Keps eller mössa? Mössa, dock mest inget av dem. Mest buff
Stark senap eller johnnys? Senap iaf. Vad fan är johnnys? :S Missat något...
Vad skulle du välja: ha två näsor eller prata i falsett? Varför ha två näsor? Skulle dock vara bra om ena näsan är tät och den andra har fria luftvägar :S så man kan sova i någon ordningdå man är sjuk
Vad borde du göra nu istället för det här: Sooooova!
Nu är du klar. Vad ska du göra nu? Sooooova!

pussgodnatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0