Styrka

          Publicerad 2008-07-21, 18:01:30 / ♥ Dagbok
Länge sedan jag skrev men det har varit fullt upp. Eftersom att jag inte har uppdaterat på länge så vill jag först och främst påminna alla om att:

Emma fyllde år i lördags, så grattis i efterskott.! Tycker folk kan gå in och gratta henne, pyzens.blogg.se. Gammgumman min! ;)

Jag hade min första "lediga" dag, en halvdag kan man väl säga. Så det var skönt.

Träffat min släkt lite snabbt plus att han följde med på marknan i Åsele. Sen var det väl inte så mycket mer.

Är väldigt trött idag, var på jobbet kvart i fem imorse, kommer måsta vara där tididgt nu i två veckor. Är inte pigg idag kan jag ju säga, dessa veckor kommer verkligen att slita ut mig. Men sen är jag ledig någon vecka innan jag börjar på ett nytt jobb :) så det känns bra, få vila upp sig lite.



Det är så svårt att vara stark och försöka tänka positivt när det är så jävla svårt. Jag försöker att inte tänka på det men det går inte, jag kan inte sluta tänka på det. Dock visar det mig bara mer svar, för hade jag kunnat glömma det så skulle jag veta vars jag står och det är inte på den plats jag är nu. Jag vet och förstår, hade jag inte gjort det så hade jag inte varit som jag är just nu. Men det kommer ta tid, jag kommer att ta mig tid och finns det ingen tid så finns det inget hopp och då är det skitsamma. Så jag hoppas att jag har hur mycket tid i världen att smälta det och att du kan hjälpa mig, göra det bästa av allt och förstå hur jag känner, sätta dig in i mitt ställe och ge mig stöd och svar på så många frågor som möjligt. Jag kan klara det, det kommer göra ont och det kommer vara jobbigt, det kommer ta emot och jag kommer aldrig kunna glömma men jag kan klara det, men aldrig om jag är ensam om det.!



Ska gå tillbaka till min syster, vi ska se på en massa filmer, gav dock upp filmen som vi nu ser på, den är så dryg.

Hade bra! pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0