Tärningen är kastad

          Publicerad 2008-07-12, 17:16:49 / ♥ Dagbok
Ikväll gäller det. Let it begin!

Ja, syster och ja ska beställa hem pizza, blir nog en öl till maten också. Det ska jag lyxa med faktiskt. Sen blir det hyra film plus godis och chips (vilket var bra länge sedan jag åt, så nu ska jag lyxa med det också) till och bara må gott. Tills jag ska kliva upp imorgon på morgon för att jobba. Skit alltså.
Hoppas verkligen att lönen blir fet.

Annars så händer det inte så mycket, kom hem från jobbet för två timmar sedan, duschat och gjort mig fräsch. Man känner sig som en slusk, det är så varmt på hotellet och man går i matos och skit. Blä för det och tack för att det finns duschar.

Köpte en bok med tatueringar i, så nu börjar det att snurra i mitt huvud. Dock blev jag besviken på de som var i tidningen, tänkte att de skulle ge mig lite tips men inte, det mesta var bara blommor, delfiner, texten love eller hate osv, osv. VIll göra något speciellt men kan fan inte komma på vad. Illa! ;/ Måste nog ändå beställa tid nu om jag ska kunna få någon tid då alla säger att det är fullt överallt i månader framöver. Stress, stress. Kanske man gör en piercing till istället? :S men vars? Att man aldrig kan bestämma sig :/

ja, nu ska jag gå och göra någon nytta. Kanske fara och hyra filmer och beställa pizza. Jisses, vilket frosserikväll. Men det kan man unna sig då man ändå har lyckats sluta med godiset så bra som det jag har gjort.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-07-13 | 09:19:57

Okej, jag ska försöka :D Tack gumman.

Du måste komma hit, jag saknar dig så förbannat mycket! Puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0