Pynta, pynta, pynta

          Publicerad 2008-06-04, 11:29:50 / ♥ Student 2008
Jo, jag är vaken ;D piggare än vanligt men det är nog för att man får ett trevligt besök snart :)

Idag är det pyntning av lastbilen som vi ska ha på studenten :) ska bli roligt, hoppas det blir bra :P men det blir det säkert :)

Somnade vid tre igår tror jag, såg på tv och fastna, det är alltid bra på tv runt två, finns alltid något att se på, vilket är ganska synd.
Imorgon är det student, kan inte fatta det riktigt, det känns för stort. Jag menar, det är det här som man har gått och väntat på i tre år och nu är den dagen här, känns väldigt ofattbart. Vart tog tiden vägen?
Nu är det dock så det är, bara att gilla läget och åka den där lastbilen ;P usch, nu börja det pirra i magen ;/ kommer vara så nervös :S skakade jag då jag gick röda mattan på balen tänk då hur mycket jag ska skaka på studenten :P säkert jag som komer att trilla av flaket på lastbilen :P

yeye, kanske man ska gå och vara social med mamma ett tag, hon har ju faktiskt semester, är roligt då hon är hemma hela tiden, så mycket som jag har träffat henne nu har jag inte gjort på FLERA år. Dumma hotell!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0