Uppdatering

          Publicerad 2008-06-04, 00:21:43 / ♥ Balen 2008
Har blivit så dålig på att uppdatera ;/ vet inte vad jag gör istället ;P men idag har jag faktiskt inte suttit vid datorn mycket, inte alls ;) har varit ute och donat, solat och BADAT! :O ;)
Det var, kallt ;) sen hatar jag att bada i Bergvattensjön, var tänkt att köra till Ormsjö men det blev så sent så det kändes inte som om att det var någon mening. Så det blev inte av. Älskar min nya bikini, jag blir glad av den, alldeles gul och fin, skriker sommar, gul som en sol.

Försöker att förnya min musik men det finns inte mycket jag fastnar för. Om jag hör en låt på radion så skriver jag dock alltid ner lyrics från den och kollar upp vad den heter. Så jag brukar tömma min mobil på lyrics varje vecka och då brukar det komma mer ny musik, lyssnar mig less så lätt dock.

Ja, klockan är mycket, och jag ska på skolan imorgon, eller ja, vi ska fixa till studenten. Fick samåka med någon, åker då vid 12 vilket var lite sent men jag får väl ta det då. Tänkte det skulle vara kul att sätta upp tält med klassen, brukar alltid vara roligt att sätta upp tält, mycket skratt eftersom att det alltid brukar gå så dåligt ;P

Nu är det bara en dag kvar till studenten, känns konstigt, imorgon sitter jag och äter frukost medan man dricker champis med klassen klockan nio. Sen är det inte länge kvar innan man åker ner för rutschkanan som är en tradiotion i Vilhelmina. Åka lastbil ett tag sen bär det av hem till Dorotea för att äta med släkt och familj :) ska bli kul. Sen blir det partaj ;) kulkul. Kan knappt vänta. har dock fortfarande kvar skavsår efter balen ;/ så hur det ska gå för mina fötter är fortfarande ett mysterium. appropå balen, lite bilder? ;)












Kommentarer
1 KOMMENTARER   


andrea säger:
    2010-10-15 | 19:40:05

Sjukt söt! KRAM :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0