brun... el. röd? ;P

          Publicerad 2008-05-12, 14:41:17 / ♥ Dagbok
Varit och solat nere på mb, skönt. Kan inte förstå hur det kan vara så skönt, tycker ju egentligen inte om när det är så varmt. Men jag blev brunare, tror jag ;P måste jag ha blivit, det måste ju ta lite iaf ;P
Hoppas att vi är ute så pass mycket att man blir lite brun då vi åker till stockholm också, hade ju varit skönt att få lite riktig sol på sig också. Men den lilla tid jag var ute igår tog faktiskt, ser ränderna efter bhn. Så det känns skönt att det går ganska bra för mig att bli brun. Var ju ändå bara ute i en halvtimma kanske.

Har tonvis med skola att göra så jag sätter igång med det nu. Annars hinner jag nog inte. måse planera in ett tal på svenska c, hoppas på att jag får göra det imorgon.
måste nog skriva till Karin och fråga om jag får första tjing efter alla de andra som hade spikat tiden imorgon. Verkar vara många som skippar att göra det den dag de skulle :S

Yeye, ska skriva till henne nu då :) sen vara hur duktig som helst ;D

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-05-12 | 20:04:53

Vi är bara fyra som ska redovisa imorgon så det går nog fin fint :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0