Fluff och myskväll med familjen

          Publicerad 2008-05-24, 17:02:05 / ♥ Balen 2008
Igår så permanenta jag mig, eller Maria på Marias klipp i Vilhelmina gjorde det. Hon var grymt duktig, inte bara på att permanenta och klippa, utan också på att motverka dålig stämning. Hon pratade hela tiden så de fyra timmar som jag var där gick som på 20 min :) hon var jättetrevlig och jätteduktig så jag rekomenderar henne varmt :) Nu är frisyren till balen färdig till 50% ;)

Glad jag blev då det var fler som skrev i min blogg :D det är mycket roligare att skriva om man får kommentarer :)

Körde mamma till jobbet och sen så drog jag raggen en sväng innan jag körde hem. Körde förbi statiol och där stod Anders :P så jag vinka som tusan, trodde inte att han skulle se men det gjorde han :P
han följde efter mig hela vägen hem sen stod vi och pratade i timmar. Så nu har en person till sett mitt fluff. Var nog många igår :P men han sa ju en väldigt lugnande kommentar;
-Det blev ju inte så dåligt!
ja, det blev ju inte bra men det blev ju inte dåligt heller ;P det är ju bra!

Farmor fyllde 70 igår men hon var inte hemma så vi kunde inte gratta henne, får bli någon annan gång.

Nu ska jag ut och ragga lite innan maten :)

skriv gärna en rad eller två :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0