Long time... I know

          Publicerad 2008-05-05, 12:58:07 / ♥ Student 2008
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. För det första så har jag varit i fjällen ;D sen har jag bara inte haft någon lust. Lite tråkigt.


Har håltimme, ska snart fortsätta att ringa till fordonslärare och höra om lastbil till studenten. Om min pappa får köra för han så blir det han som kör.

Saknar Emma, hon borde komma hem snart. 

Bara 20 dagar kvar tills vi åker till Stockholm, har kollat in massa filmer på youtube då de åker karuseller och jag blir så sugen ;D Ska nöta karusellerna ;D

Vet inte varför, men idag är jag på bra humör ;)

yeye, så mycket mer än så finns det väl inte i mitt hjärta ;P


Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0