Måndag - fet av händelser

          Publicerad 2008-05-26, 00:43:01 / ♥ Balen 2008
  • Alla från Tyskland hem, det vill säga min underbara Emma.
  • Balmöte, äntligen svar på tal
  • Foto inför balen :) och jag Sammy
  • DESSUTOM foto för student :)
  • Åker till anna och inväntar STOCKHOLMSRESAN! ;)

Det var nog allt, men mycket ändå ;P för att vara en måndag.

Har iaf vant mig vid mitt hår nu, fast är dock inte redo att ha det utsläppt imorgon på skolan ;P så det blir till att sätta upp allt med hårspännen så att det blir som en enda stor boll ;) men det funkar väl det också.

Hat städat mitt rum idag, HATAR att komma hem till ett stökigt rum när man ska vara borta ett längre tag. Så nu är det rent och fint, usch vad duktigt :D det finns inte mycket som är bättre än rent och fint men inte orkar man städa oftare för det :P

Det enda jag är orolig över är all stress imorgon, för att hinna med allt. För stressa till skolan för mötet, sen stressa hem för att åka till frisören och hämta massa grejer, hem och duscha, byta om, åka ner till Bohms, knäppa kort, byta om till studentkläderna, hem. Hämta alla grejer, kolla om man har glömt något, åka tillbaka till Vilhelmina och sedan ta det lugnt ett tag. Sen hinner man inte mer än sova några timmar innan man ska upp igen för att kliva på planet :S men det är ju roligt också, så det är väl inte så farligt att man måste stressa.

Har kört moppe idag ;D haha. Det är en pärla ändå ;P går igång på första kicken och jisses vad han går. Dock är det inte så roligt att man måste ställa sig och skruva lite :S men det är småskit egentligen med tanke på att den är ganska gamla, då får den ha ge lite problem. Han starta ju iaf, med fel nyckel tom. Hittade inte den rätta nyckeln, tänkte att det kan ju inte vara så komplicerat så jag tog nyckeln till brevlådan och lirka med den och se där, det fungerade ;D IBland måste man ha lite fantasi och skills.





iiiih, tiden framöver kommer att vara toppen och just nu är humöret på tipp topp! :D

godnatt människor vilka ni nu än är :P

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-06-02 | 19:41:12

Love you to! :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0