Natten till fredag

          Publicerad 2008-05-16, 01:43:02 / ♥ Dagbok
Tänkte dra iväg ett inlägg nu när jag ändå inte har något att göra.

Nyss sett en film och ska väl snart gå och sova. Måste dock gå upp med mitt glas vilket kändes väldigt jobbigt. Packat har jag gjort iaf till imorgon då vi ska till Jörn. Jag undrar om det kommer att bli kul men hur som haver så kommer det bli skönt att få komma iväg lite.

Fick ett samtal inatt som gjorde mig väldigt glad, och förvånad. Kändes bra, bara av att få tomprata, har saknat det med dig.

Egentligen är det ganska läskigt, för man vet ju inte vilka som läser bloggen eller inte. Ganska många som läser min men man har ju ingen aning om vilka det är :P ganska onödigt ändå eftersom att jag knappt skriver längre och när jag väl gör det så är det ingen speciellt.

Gjorde klart projektrapporten också, det blir nog bra det där. Nu är det gjort iaf vilket känns väldigt bra.

Får en sådan längtan till att få fara utomlands, tittar tillbaka på en massa bilder  och det är ju så mysigt. Dock skulle jag utnyttja tiden mer om familjen skulle fara två veckor igen. Herregud, inse hur brun man skulle bli om man åkte i två veckor och inte ligger under en handduk?
Märkt också att jag har lyckats bli mer brun är vanligt efter att ha solat solarium, på något konstigt vänster så har jag tydligen lättare att bli brun om jag har försolat lite.

nej, slut på tomprat, ska gå till min säng. :)

pusshej!







Har dock en tendens att mest bli röd då jag är utomlands, kanske därför det är bäst med två veckor så att man slipper pressa hela dagarna. Blev knappt brun efter den veckan på Kreta :P illa!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0