And here I am

          Publicerad 2008-11-26, 18:24:43 / ♥ Dagbok
Första dagen på konsum är gjord. Blev ca 6 timmar. Skulle egentligen ha blitt sju men han sa "ja, men då ses vi på tisdag då" då klockan var sex så jag sa "Okej, vi ses då. Hej då!".
Fick just ett samtal där han bad om ursäkt för att ha skickat iväg mig förtidigt och sa att vi lägger till en timma på tisdag :P Då ska jag äntligen få blippa i kassan. För att gå och lasta varor i sex timmar är inte kul :P Kassan ser himla rolig ut :P haha!

Ja, väntar på att Vicky ska höra av sig. Tror jag ska slänga in en tvätt medan jag väntar så att jag har lite tvättat eftersom att jag inte tvättade något igår :S inte bra, inte bra.

Jo, men nu har jag iaf sagt vart några timmar kommer spenderas i veckan, dock har jag lite fler planer på lur så det tar inte stopp här inte. Hoppas jag ;)

Nej, tvätta var det.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0