Bad hairday!

          Publicerad 2008-11-17, 18:11:03 / ♥ Dagbok
Har bestämt mig för att klippa mig, så ringer och beställer tid imorgon. Ska testa Carina i Hoting. Har hört att hon är bra. Dock vet jag inte riktigt än hur jag ska klippa mig :S men det ska nog lösas sig. Funderar på typ till axlarna, lite längre och mycket uppklippt sedan fixa till min lugg. Fattar vad skönt att få bort lite hår, speciellt efter hon som brände upp det med permanentningen. Elisabeth i Dorotea beskrev det som svinto, och det kan ju inte vara så bra.
Så totaluppfräschning och sedan underhålla det bra som fan resten av tiden så att man får långt och friskt hår. Ingen mening att spara ut nött och äckligt hår. Så, det var mitt stora beslut för denna dag.

Annars har jag hunnit jobba, gå på ams (kom inte fram till mycket där inte), städa vid datorn plus städa mitt rum. Eller ja, jag är snart färdig med det. Dock med tanke på att klockan bara är sex så har ja bra med tid på mig. Jag är duktig :D

Yeye, ska återgå till mitt. Alltså, letande av frisyrer (visar några av mina kandidater sedan) och fortsätta städa.

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0