Beslut att ta

          Publicerad 2008-11-04, 17:07:42 / ♥ Dagbok
Har tagit stora beslut förr, allt leder till någonting vare sig det är gott eller ont. Vissa beslut som jag har tagit inom det sista året har varit stora, förändrat mycket i mitt liv och nu står jag här igen. Hur fan tar man ett beslut? Varför kan det inte finnas en garanti att det blir bra, att kan kunde se in i framtiden och se om det är värt det eller inte?

Jag vet inte vad jag ska göra, vilket beslut jag ska ta. Måste alltid ha rådgivning men det finns fan ingen att få det av. Så jag står nu mest och velar, lutar mer åt den ena hållet än det andra eftersom att det finns så många faktorer som spelar in.

Jag hatar att inte veta hur jag ska göra! :/



pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-11-04 | 18:11:34

Du är utmanad i min blogg :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0