Hoppat, har tagit det stora klivet!

          Publicerad 2008-11-05, 15:37:55 / ♥ Dagbok
Jo, nu är det gjort. Jag är inte nöjd, inte nöjd alls men eftersom att det är som det är så får jag väl nöja mig med den här medelmåttiga känslan. Det är tydligen det bästa jag kan få :/
Det bästa är att allt utöver detta kommer att göra mitt liv bättre, visst brukar man säga att det finns inget ont som inte för något gott med sig? Eller hur är det? Jag kan iaf inte ta ut något i förskott och får helt enkelt se hur det blir och därför kan jag heller inte avslöja något i bloggen än men det kommer, jag lovar. När jag själv vet ska ni få veta.

Det var nog allt, ska ta mig en ipren sen sätta på mig världens mysigaste tröja och fara på "laguna". Vafan, inte är det en finrestis så att jag måste ha på mig annat än myskläder?! Älskar myskläder, speciella då man är sjuk.

uuuu

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0