Iiih!

          Publicerad 2008-11-15, 11:56:50 / ♥ Dagbok
Såg nyss att Vicky ska ringa mig ;) Älsknosen, du är guld värd!

Blir förberedelse för flytt idag, dock inte för mig :P Utan för min bror. Här ska sängar bytas ut och grejer packas in. Jag är nämligen så bäg att jag vill ha min säng som jag fick av farmor som just i detta nu faktiskt står i Ormsjö :P så vi måste ta ut sängen som står i mitt rum (som är så äckligt hård så att man alltid har ont i ryggen) och hä in sängen från Ormsjö. Kommer inte att bli lätt men vafan, vem säger nej till en gudomligt skön säng? :P Inte jag iaf.

Ska spela lite black and white igen, som för den delen är tillbaka där det hör hemma, i Cillas ägor ;) Roligt, roligt. Sen ska jag vila upp förkylningen genom att bara se film i mitt rum på bärbara heeeela dagen/kvällen. Så det så, för jag tänker inte vara sjuk på måndag. Nope! Inte det minsta snorig.

Måste bara säga det, tacka guden i himlen, eller ja, ni fattar, för nässpray. Vad hade jag gjort utan det när jag vaknade inatt och inte kunde andas.



Nej, nu ska jag spela ett tag. Vara gud, för det går spelet ut på, så jävla kul. Vem vill inte kunna slita upp träd, människor bestämma vad dom ska göra och ha ett lejon som husdjur? :P Det är roligare än vad det låter.

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0