Jao, så leker livet

          Publicerad 2008-11-17, 12:42:54 / ♥ Dagbok
Igår var hur mysigt som helst. Vem säger att man inte kan ha mysigt på en söndag ;) Bra film, såg dock bara hälften, ska se resten ikväll :) Är så otroligt trött, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till :S har tid på arbetsförmedlingen vid två så ska lägga mig och se våra bästa år nu och sedan pallra mig ner. Känns jobbigt att man snart är jobbsökande igen. Dock håller jag tummarna för det jag har satsat på för allt runt omkring det skulle vara så underbart.

Yeye, ska lägga mig i sängen, skööönt!


Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Jossan säger:
    2008-11-17 | 12:49:43

Hej! Är du intresserad av smycken? kika gärna in på min blogg! Kanske hittar du något till dig själv eller så kan det vara en bra julklapp till någon man tycker om!



http://jossanssmycken.blogg.se



Ha en bra dag!

Sannaa säger:
    2008-11-17 | 12:57:09

Hej.

Jag tänkte bara tipsa dig om en KANON BRA sida där man bara blir medlem och fyller i lite uppgifter så får man välja en gratis pryl att få hemskickad. Man får bland annat välja mellan Presentkort på MQ (500kr), Presentkort på Kicka (500kr), Nintendo DS och mycket mera! Ta dig tid och bli medlem du med på länken nedanför så får du hem en gratis pryl :) om inte annat så kan du samla på dig gratis saker och ge bort i julklapp till någon :) ! HÄR BLIR DU MEDLEM:

http://www.gratisgen.se/ref/98072


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0