Miss Sjuker, Thats me!

          Publicerad 2008-11-12, 15:36:06 / ♥ Dagbok
Så bra går det för mig som aldrig känner igen ansikten eller kommer ihåg namn. Jag försöker få tag på massa namn men ingen vet. Det kommer gå åt helvete med allt och det bara idag som jag har tid att hålla på med det här :/ jävla skit!

Näsan rinner, igen. Dock är det inte så konstigt, bara två veckor typ kvar av konstant förkylning, sen är det över på ett tag. Känns skönt för jag behöver verkligen bli redigt frisk någon gång. Skulle kunna döda för ett jobb där man bara är inne hela dagarna och slipper springa järnet av sig varje dag. Just nu känns det som ett drömjöbb.

Idag känns det som en negativ dag, en riktigt negativ dag. Behöver mitt lyckopiller men han jobbar. Duck, hatar att vara ledig ibland, det är så tråkigt.

Nej, tillbaka till mitt sökande.
(tänkte avsluta med ordet snörvel, haha kom då på att S säger det till godis, sötnöten min!)

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0