Torsdagen avklarad

          Publicerad 2008-11-06, 16:56:18 / ♥ Dagbok
Då var torsdagen gjord, har inte mått bra idag alls så jag har tagit det superlugnt och har aldrig kommit in från utkörningen så sent som idag. Har inte sprungit eller någonting för att slippa vara så dålig ihelgen.
Satt och kollade posten till Villagatan 33 och så såg jag Vicky när jag tittade upp, jisses vad glad jag blev :) Så vi hann prata, deep talk, ett tag. Hon gick med mig medan jag delade ut. Visade henne mördarbrevlådorna :P Dom är farliga, vassa som knivar. Det var skönt att få lätta på hjärta, få prata om det som jag inte vill prata med många om. Vicky är one of a kind, helt underbar. Tack för att du finns älsk!

Nu är man hemma och jättehungrig och sängsugen. Så jag ska göra en kombo, äta i sängen. Ska ta en dusch och sedan lägga mig under täcket med mat i handen och sedan mysa med nässpray och halstabletter. Tur att Fredagar inte är så jobbiga, iaf ingen reklam och det gör mycket.
Jag är redo för något nytt.

Ja, sen har jag pratat med älsket. Det finns ingen som gör mig gladare än han, han gör hela min värld ljusare. Älskar din röst, puss!

Nej, duschen var det. Hoppas alla får en bra kväll.

Pusshej!

Tips på en bra låt! :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0