A walk in the park..

          Publicerad 2008-10-08, 20:36:19 / ♥ Dagbok

Kan man inte säga precis, det regnar ute och min promenad till hotellet var ganska blöt. Speciellt då det kom en lastbil i 70 typ genom samhället och skvätte ner hela mig. Men, varför sura över det, bara skönare att komma hem, ta av sig alla kläder och på med min hello kittyopjamas (stavas det så? :P) och lägga mig under mina mysiga täcken ;)

Denna dag har varit ruskigt bra och jag vet inte riktigt varför. Kanske är det den tjusningen som gör det. Skulle handla mandariner och istället för att ta bilen så gick jag faktiskt. Det var skönt, både att gå och att veta att jag självmant valde att gå istället för att ta den lättaste vägen genom att köra bil.
Sen blev jag sugen på att gå ut igen så då gick jag hit. Det är ganska skönt att gå i duggregn. (Bara man inte har permanentat håret och plattat det för då blir man pudel och det vill man ju inte om man har spenderat 40 min - en timme på att få det rakt.) Allt känns så fräscht och nytt.


Yeye, nog babblat, ska knata hemöver tror jag!

pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0