Cilla krånglar mer än vanligt

          Publicerad 2008-10-09, 13:29:39 / ♥ Dagbok
Varje dag tom. Typiskt mig, nu vet jag inte alls vad som händer. Men allt känns inte lika hopplöst ändå, och det är ju bra.

Har inte gjort allt för mycket idag, vaknade faktiskt nio :) Måste ner på apoteket men det hinns. Kom även på att syster inte kommer hem något idag och här satt jag och undrade om hon kommer hem tidigare eller den vanliga tiden.

Mor som egentligen har sin lediga dag är ändå inte hemma, typiskt. allt är då som vanligt.

Fortsatte och skriva efter mening ovanför men läste själv igenom det och då slog det mig att det var så grymt ointressant att det var tragiskt så tog bort det och tänker nu gå och göra lite nytta :P

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0