Done!

          Publicerad 2008-10-16, 23:01:06 / ♥ Dagbok
Har gjort det jag sa, snabbt gick det :) Nu är S klar också. Kanske man kan få sig en kram. Efter att han har duschat det vill säga. För just nu är han svart i hela ansiktet och blå på öronen. Så kan det gå när man skruvar.

Känns ganska chill ändå, livet. Herregud, jag är verkligen värre än värst och humörsvängningar som en jag vet inte vad. Dock ändrar jag mig inte faktiskt. Står alltid fast vid det jag tycker och känner det jag känner, bara det att jag kan känna saker lite mer och mindre vissa dagar, men känslorna är alltid där, dom stannar alltid kvar.

just idag (angående den där stora grejen som jag nämde i tidigare inlägg) så fick jag världens grej att tänka på. Hur jag ska göra kommer bli svårt att komma fram till eftersom jag har redan valt en gång och det blev åt helvete, om jag får säga det själv. Andra skulle säkert tycka att det var fjantigt att jag känner att det jag väljer är livsavgörande men känns det, så är det. Så jag kommer ta denna helg till att tänka ut hur jag ska göra, för det kan både vara himlen och även helvetet.

Jisses vad dom skriker nere :P

yeye, ska iaf sätta på filmen nu som jag sa att jag skulle se. kommer dock inte hinna se klart den, inte på långa vägar. Eller vid närmare eftertanke så tror jag att jag skiter i den. Tog med mig en egen dvd (tänk att det kändes lättare att packa ner den än att leta efter rätt batterier) och om jag sätter upp den så kommer jag se film tills jag blir trött och tänker sova och då kommer jag vara för trött för att packa ner den igen och kommer vara tvungen att kliva upp tidigare för att packa ner den imorgon också. Fan, jag som var sugen på att kolla på film :/

jao, nu lämnar jag bloggen ett dygn. 

pussgodnatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0