ffs!

          Publicerad 2008-10-15, 13:07:41 / ♥ Dagbok
Vilken skitdag, precis som i måndags. Mår inte alls bra och vill kolla upp vad det är som gör att jag har sprängande huvudvärk i veckor plus vad det är som gör att jag mår så illa på morgonen tillsammans med världens huvudvärk. Hatar att man känner att det ska göra ont bara av att öppna ögonen för att möta ljuset, kunde knappt se in i skärmen på telefon(?!suck)

Sen har jag tänkt på en sak, om man är van att någon inte säger så mycket, aldrig visar så mycket och så börjar den personen klaga, så är ju det nästan lika med vad den känner. Men det känns ju lite fel att få en person att klaga bara för att man vill ha svar på tal. Det funkar inte alls bra att konversera i denna värld!

Jag vill bara gå och borsta mina tänder, hårt! Fått någon mani över det, men det är sååå skönt att borsta tänderna. Jo, ni märker ju att jag har lite att skriva om, därför ska jag lägga mig i sängen och agera död fisk tills mitt huvud är snällt igen!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0