Hej hopp, här är jag!

          Publicerad 2008-10-16, 02:20:58 / ♥ Dagbok
Min blogg visar ju faktiskt hur ofta jag sitter vid datorn. Inte så ofta, faktum!

Iaf, böjar jobba om typ fyra timmar och här sitter jag. Borde inte vänja mig vid att sova med någon varje natt för väl den natten man inte sover med någon så går det fan inte att sova.

Skitsamma, orkar fan inte bry mig. I ren protest så ska jag dygna. Så är det. Gå till jobbet hur trött som helst, gå hem igen vid elva och sova tills jag ska hämta syster. För livet är inte mer intressant iaf. Suck! Ge mig något att leva för, snälla!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0