Lan och diverse andra ting...

          Publicerad 2008-10-11, 17:13:20 / ♥ Dagbok
Fattar inte detta med lan?! Spendera alla timmar på dygnet med att porrsurfa, spela lite spel, äta pizza och annat onyttigt och dricka cola eller annan dricka i en hel helg.
Min smarta syster kom nyligen på en grej att man mixar en pizza och dricker den sedan, vilket inte lät så speciellt gott.
Iaf, så har väl lan någon tjusning, antar jag, gemenskapen kanske? :P Vad vet jag.

Jag ska iaf ta mig en dusch sen ska jag ner och hyra film. Jag deppar vidare pga lite saker men det ska inte förstöra min lördagskväll. Med helstädat rum och allt så ska jag bara ha en lugn lördag med filmtittning med syster som btw är mitt största stöd i världen! Glöm inte hur mycket syskon betyder egentligen, det kan komma vilken dag som helst som någon i familjen försvinner och inte vill man ha förlorat massa värdefull tid med dem. Gjorde det misstaget en gång och gör aldrig om det igen.

Ha en bra lördagskväll alla!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0