När man väntar på något gott...

          Publicerad 2008-10-30, 21:13:06 / ♥ Dagbok
Jo, dock vet jag inte riktigt om jag ens väntar på något. Vilket är lite konstigt, varför vänta på något om man inte ens vet att det är värt att vänta på eller om det ens är något man kan vänta på?! Fattar ni? :P haha

Iaf så har jag skickat tillbaka alla kläder som jag sa att jag skulle göra :P Duktiga jag och det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara. Sen så sitter jag väl bara nu och försöker få tiden att gå, så att man ska få sova och sedan kliva upp till jobb imorgon. Längtar till November månad, kommer vara en ganska chill månad ska jag tala om ;P

Denna helg kommer bli väldigt härlig, hoppas man får ut mycket av den, ska iaf inte sova bort hela helgen. Ska hinna mysa så mycket som möjligt med S.

Ja, har inte mycket att skriva om, drygar väl egentligen bara ut allt för att det ska se ut som om att jag har mycket att skriva om. Fan vad trött jag är redan. Tror jag går och lägger mig nu :)

pusshej!





Kom igen, vad säger ni om en sådan på ryggen?

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0