Snabba puckar

          Publicerad 2008-10-14, 20:39:15 / ♥ Dagbok
Ja, håller på att färga Emelies hår så det blir ett snabbt inlägg, kanske ett längre senare. Får se om jag har orken! ;)

Iaf så har ma jobbat idag, är ganska trött. Dock fick jag ju sova länge men ändå. Ja, och imorgon tror jag att det blir tidigare så att jag får sluta tidigare. Får se hur jag gör.

Måste upp och skölja nu, hoppas bara det blir bra så att man inte blir dödad! :P men man kan inte göra så mycket mer än att hä i kletet, vänta tiden ut eller se efter hur resultatet blir och skölja. Så misslyckas kan man väl egentligen inte göra med flit.

Kanske kommer mera senare som sagt.

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0