Them

          Publicerad 2008-10-11, 23:15:50 / ♥ Böcker & Film
Måste varmt rekomendera filmen Them. En rysare utan dess like enligt mig och ändå handlade den inte om spöken eller något annat oförklarligt. Tänker inte berätta för mycket, kan inte beskriva den utan att jag försäger mig och berättar något som man kommer fram till senare i filmen. Men den var sjukt mystisk och därav blev den jävligt läskig och är även verklighetsbaserad vilket gör det hela mer "intressant" eller vad jag ska säga. Det var en sjuk film så att säga att jag tycker den är intressant kanske får er att tro att jag är sjuk i huvudet :P men ni förstår vad jag menar.

Kvällen blev ganska bra ändå. Känns ändå skönt att när jag vaknar imorgon kan jag göra vad jag vill utan att tänka på någon annan eftersom att jag vaknar själv imorgon. Dock är det ju mysigt att dela säng också ;P men varje natt är inte nödvändig :P

Ja, vet inte vad man ska göra nu :S :P Får se vad som händer :)

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2008-10-13 | 20:12:57

Den är heeemsk! Usch, jag pratade hela filmen för att jag inte skulle bli rädd ;p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0