Tjenare!

          Publicerad 2008-10-28, 11:21:44 / ♥ Dagbok
Här sitter jag en ledig dag och gör inte så mycket alls. Funderar på vad som är viktigt och inte här i livet :P Det ligger snö på backen och det är svinkallt ute :S trodde aldrig att jag skulle få se snö på marken när jag vaknade.

Så är det. Funderar på vad jag ska göra till ca halv fem, har suttit och kollat på andra avenyn, dock är det slut nu så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.

Shit alltså, rev upp hela toppen på mitt pekfinger och det gör så jävla ont. Det är ett litet öppet sår i mitten av fingret och det gör mer ont än vad jag någonsin har haft :S kan inte ens böja fingret för då spänner det :/ Stackars peking!

Vi började se film igår, men S somnade som vanligt innan filmen ens hade hunnit spela i typ fem minuter ;P så jag insåg att det är nog mer mysigt och smart att somna med honom än att somna själv. Detta hus är nämligen läskigt så jag valde att stänga av filmen, krypa tätt intill honom och somna till hans lugnande andatag och ryckande rörelser ;P
livet kan vara bra underbart ibland!

yeye, ska se vad jag ska hitta på nu, vovven pep till lite så kanske ska ner och se till hon lite :)

hoppas alla får en bra tisdag! :)

pusshej!

Kommentarer
4 KOMMENTARER   


emma säger:
    2008-10-29 | 09:50:13

hej! du sara skrev till mig igår att det var planer på vilhelmina på fredag med middag mm. Har du hört något och ska du dit?

Emma säger:
    2008-10-29 | 19:42:45

Fick veta det av sara men det känns som jag inte orkar. Kusin kommer hit och sedan så är det ju lite folk som ska ut i åsele här. Tycker det är dumt att vi jämt ska bara vara i vilhelmina tyvärr ;/ Men jag orkar inte just nu ta tag i något och dra ihop något här heller.. puss

emma säger:
    2008-10-30 | 09:09:41

Kom till åsele ist för jag är hundra på att det inte blir vilhelmina! puss

Frida säger:
    2008-10-30 | 09:17:12

vilken vovve? :p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0